SEO optimizacija Leonardo media

SEO optimizacija – kako pričati da vas Google razumije?

SEO optimizacija ili Search Engine Optimization je ključni element za uspješno online prisustvo. Želite li biti prvi na Googleu kada traži ono što nudite? Bez adekvatne SEO optimizacije, to nećete moći i vaša web stranica će biti nevidljiva na tražilicama. Propustit ćete priliku ponuditi ili prodati ono čime se bavite. Ako želite na prvu stranicu Googlea, ovo su neke od stvari koje trebate imati na umu.

Ključne riječi i istraživanje tržišta

Prije nego što se upustite u bilo kakve SEO aktivnosti, ključno je istražiti ključne riječi. Pitate se kakve su to riječi? One koji prosječan korisnik upisuje kada želi nešto pronaći u bespućima Interneta. Identificirajte ključne riječi i fraze koje su relevantne za vašu industriju i proizvode/usluge koje nudite. Nemojte gledati što biste vi ili prvi susjed upisali jer je svijet i kako ga poimate možda drugačiji nego što mislite. Korištenjem alata poput Google Keyword Plannera, možete saznati koje su ključne riječi najtraženije i koje bi mogle donijeti posjete na vašu web stranicu. A posjeti se mogu pretvoriti u kupnju vašeg proizvoda ili usluge i, samim time, do zarade.

On-page SEO optimizacija ili SEO optimizacija vaše web stranice

Jedna od stvari koje treba uzeti u obzir su naslovi i meta opisi. Želite li se pojaviti pri vrhu Google rezultata pretraživanje, optimizirajte naslove i meta opise svake stranice koristeći ključne riječi. Tako ćete se svidjeti Googleu, a ono što Google voli nagrađuje dobrom pozicijom.

URL-ovi stranica trebaju biti čitljivi i sadržavati relevantne ključne riječi. To znači da url ne može izgledati www.xy.hr/proba-1-2-3. Može, ako želite da vas nitko nikada ne pronađe na Googleu.

Pišite informativan, kvalitetan, relevantan i originalan sadržaj koji će privući posjetitelje i zadržati ih na stranici. Ako mjesecima niste ništa objavili, Google nema razloga doći na vašu stranicu. Zamislite to kao da vas prijatelj stalno zove na kavu i vi nikada ne dođete. Što će se dogoditi? Jednostavno, će vas prestati zvati! Tako će i Google prestati dolaziti ako ga ne zovete novim i kvalitetnim sadržajem.

Off-page SEO optimizacija

Vašoj stranici trebaju backlinkovi ili povratne veze. To su linkovi s drugih web stranica koje vode do vaše web stranice. Backlinkovi igraju ključnu ulogu u SEO optimizaciji jer tražilice poput Googlea koriste backlinkove kao jedan od faktora za procjenu autoriteta i relevantnosti web stranice. Kvalitetni i relevantni backlinkovi mogu poboljšati rangiranje vaše web stranice na rezultatima pretraživanja. Radite na izgradnji backlinkova s pouzdanih i relevantnih web stranica kako biste poboljšali ugled vaše web stranice. Pazite s kim se odlučite na suradnju i razmjenu linkova jer sumnjive stranice mogu dovesti i vaš web u opasnost!

Društvene mreže su jedan od najvažnijih kanala komunikacije. I tu trebate imati na umu SEO optimizaciju kada pišete tekstove, birate #hashtag ili birate naslov videa koji postavljate. Aktivno objavljujte na društvenim mrežama kako biste povećali vidljivost i privukli publiku. Nemojte biti mrtvac na Internetu. To baš nitko ne voli!

Istražite 9 trendova u digitalnom marketingu za 2024.!

Analitika i praćenje – kuda idete i gdje želite stići?

Redovito pratite performanse web stranice korištenjem alata kao što je Google Analytics. Analizirajte promet, konverzije i druge relevantne metrike kako biste identificirali što funkcionira i što treba poboljšati. Shvatite to kao putokaz koji će vam reći jeste li na dobrom putu i idete li tamo gdje želite stići.

SEO optimizacija je kontinuirani proces koji zahtijeva strpljenje i pažljivo praćenje. Uz ove osnovne korake, možete povećati vidljivost na tražilicama, a to će rezultirati povećanjem organskog prometa i boljim rezultatima. Ako želite optimizirati svoju stranicu i biti bolji od drugih, javite nam se i zajedno ćemo vas vinuti na sam vrh Googlea!

Leonardo media

Leonardo media

Društvene mreže