
Tripadvisor oglašavanje – što trebate znati
Tripadvisor oglašavanje nalazi se na listi mnogih digitalnih strategija za restorane i hotele. U nastavku donosimo uvod u Tripadvisor, svijet recenzija
Poznata je rečenica: “Ako nije na društvenim mrežama, nije se ni dogodilo”. Vrijedi li ista za Tripadvisor i restorane/hotele? Postojite li ako niste “ulistani” u Tripadvisor?
Tripadvisor broji više od 8,7 milijuna registriranih ugostiteljskih objekata i atrakcija za putovanja. Više od 860 milijuna recenzija i komentara o različitim objektima i destinacijama. Više od 463 milijuna aktivnih korisnika mjesečno širom svijeta. Stoga, možemo zaključiti da “gdje ima dima, tu ima i vatre”.
PRVI KORAK: Upoznajte se s Tripadvisorom.
No, krenimo ispočetka. Što je Tripadvisor?
Tripadvisor je globalno poznata platforma koja se fokusira na pružanje recenzija, preporuka i informacija o putovanjima. Omogućuje korisnicima da pregledaju i dijele iskustva o putovanjima, ocjenjujući hotele, restorane, znamenitosti i druge turističke atrakcije. Osnovana je 2000. godine i postala je jedan od najvećih i najutjecajnijih turističkih portala na svijetu. Korisnici dijeleći vlastita iskustva žele predvidjeti “rupe po putu” na koje mogu naići.
Međutim, ovo nije ništa novo. Ista ponašanja potrošača proučavana su još od 1960-ih godina kao Teorija smanjenja rizika kojom se istražuje kako potrošači percipiraju i smanjuju rizik koji je povezan s kupnjom proizvoda ili usluge. Financijski, društveni, psihološki, fizički ili fizički rizik, potrošači će pronaći način kako da ga smanje, a najčešći su upravo recenzije. Potrošači prikupljaju informacije, slušaju tuđa iskustva, čitaju opsežne recenzije kako bi smanjili svoju nesigurnost. U tom grmu leži zec. Nesigurnosti i riziku.
2. KORAK: Saznajte što Tripadvisor nudi.
Tripadvisor je postao go-to platforma za putnike koji traže informacije, preporuke i recenzije prije nego što rezerviraju svoje putovanje. Njegova velika i aktivna zajednica omogućuje korisnicima da donesu informirane odluke i poboljšaju svoje putničke doživljaje.
Recenzije i ocjene:
Korisnici mogu pisati recenzije o svojim iskustvima s putovanja, uključujući smještaj, restorane, aktivnosti i još mnogo toga. Ocjene se daju na temelju kvalitete, usluge i iskustva.
Fotografije i videozapisi:
Korisnici mogu dijeliti slike i videozapise svojih iskustava, pružajući drugima vizualni uvid u odredište ili objekt.
Forumi i savjeti:
Tripadvisor ima korisne diskusije i forume gdje ljudi mogu postavljati pitanja, dijeliti savjete i razmjenjivati informacije o putovanjima, smještaju i restoranima, .
Prilagođene preporuke:
Na temelju korisničkih prethodnih ocjena i preferencija, Tripadvisor nudi personalizirane preporuke koje olakšavaju planiranje putovanja.
Rezervacije:
Korisnici mogu izravno rezervirati smještaj, restorane i aktivnosti putem platforme, često uz ekskluzivne ponude i popuste.
Putovanja i ture:
Tripadvisor pruža informacije o putovanjima, tura i aktivnostima koje korisnici mogu rezervirati, pomažući im da isplaniraju pun i raznolik itinerar.
Korisna lokalna znanja:
Lokalci često doprinose platformi dijeleći svoje znanje o destinacijama, pružajući korisne informacije o skrivenim draguljima i lokalnim običajima.
3. KORAK: Gdje su tu restorani i hoteli?
Tripadvisor ima mnoge prednosti i može izvući vaš restoran ili hotel iz sive sjene neprepoznatljivosti.
Prvo, pruža platformu za direktnu komunikaciju s gostima putem recenzija i komentara omogućujući im da podijele svoje iskustvo boravka ili posjeta restoranu. Ove recenzije služe kao dragocjen izvor povratnih informacija koji ugostiteljima pomažu u razumijevanju preferencija gostiju i podizanju kvalitete usluge.
Drugo, Tripadvisor je važan zbog njegove globalne dostupnosti i širokog dohvata. Gosti iz cijelog svijeta koriste Tripadvisor kako bi istražili i ocijenili ugostiteljske objekte. To znači da recenzije na ovoj platformi mogu značajno utjecati na percepciju objekta i privlačenje međunarodnih posjetitelja.
Osim toga, Tripadvisor je koristan alat za marketinške napore ugostiteljskih objekata. Pozitivne ocjene i komentari mogu poslužiti kao snažna reklama koja potiče nove goste da odaberu upravo taj objekt. Ugostitelji mogu koristiti recenzije kao referencu u svojim marketinškim kampanjama, naglašavajući zadovoljstvo prethodnih gostiju.
4. KORAK: Uđite u novi svijet – Tripadvisor oglašavanje
Idući korak je na Vama – oglasite se na Tripadvisoru. Plaćenim oglasima poslovni subjekti se ističu nad konkurencijom osiguravajući bolju vidljivost svojih oglasa. Hotelski smještaj, restorani ili nešto treće, Tripadvisor je savršen način za povećanje rezervacija ili posjeta.
Tripadvisor nudi različite načine oglašavanja: plaćene oglase, promoviranje profila u tražilici i plaćanje za povećanje vidljivosti recenzija. Tip oglasa ovisit će o ciljevima poslovnog subjekta, a možete targetirati i ciljanu publiku. Definirajte lokaciju, interese, pretraživanja i druge potrebne parametre kako biste dosegnuli svoju relevantnu publiku.