Digitalni marketing Jupi kampanja

Digitalni marketing: Kako doprijeti do Baby Boomera i Gen Z-a proizvodom iz prošlog stoljeća?

Digitalni marketing za Jupi bila je prava poslastica za naš kreativni apetit! Jupi brend je prvi put došao na tržište 1953. godine, a ime je dobio po zemlji iz koje dolazi (Ju (Jugoslavensko) + pi (piće) = Jupi). U međuvremenu se prestao distribuirati u Adria regiji, ali se 2023. godine ponovno vratio na tržište i to s dodatnim okusom – mandarinom!

Pročitajte niže kako smo napravili most između prošlosti i sadašnjosti i kreirali digitalnu strategiju za proizvod iz prošlog stoljeća s ciljem povećanja prepoznatljivosti brenda i stvaranja svijesti o proizvodu!

Digitalni marketing: ciljevi kampanje i ciljna skupina

Prvi korak bio je definirati ciljeve kampanje, a s obzirom na to da Jupi nije bio prisutan za tržištu duže vrijeme, brand i product awareness je bio prvi korak u izgradnji brenda.

Brand awareness bio nam je primarno važan zbog mlađih generacija koje još nisu bile svjesne brenda, kao ni toga da su njihovi roditelji, djedovi i bake odrasli uz Jupi sok tj. bili dio prve Jupi generacije.

Product awareness bio je usmjeren starijim generacijama koje znaju za Jupi, ali nisu bili svjesni da se vratio na tržište.

S obzirom na to da je ciljna skupina jako velika, tj. obuhvaća svu publiku stariju od 18 godina, bilo je potrebno osmisliti sadržaj za digitalne kanale iz kojeg će svaka generacija moći izvući benefite.

Iduće pitanje tj. izazov bio je: “Kako plasirati isti sadržaj korisnicima s veoma različitim interesima i životnim iskustvima?”. Pogledajte kako smo raščlanili ovaj problem.

Digitalni marketing i mali izazovi

Prvi izazov bio je stvoriti sadržaj koji će odgovarati svim generacijama iako imaju veoma različite interese i odrasli su u drugačijim vremenima.

Ovdje smo morali istražiti i pronaći pattern u temama, TOV-u i vizualnom stilu koji će odgovarati svim generacijama.

Drugi izazov bio je na kojim kanalima plasirati taj sadržaj kako bismo u ograničenom roku trajanja kampanje (8 mjeseci) izvukli najviše benefita tj. stvorili svijest o brendu i proizvodu.

Facebook i Instagram bile su primarne mreže koje su odabrane kako bismo došli do ciljne skupine (najveći broj korisnika koji odgovaraju našoj ciljnoj skupini koristili su te mreže i najviše ulazili u interakciju s brendovima), a sadržaj s tih mreža prilagođavali smo TikTok i YouTube kanalu.

Usluge

Tijekom trajanja kampanje, isporučili smo više digitalnih usluga koje su bile dio velike cjeline izlaska proizvoda na tržište.

Prvo smo izradili web i odradili SEO kako bi korisnici mogli pronaći sve relevantne informacije o brendu na jednom mjestu. Osim što je web važan za brand i product awareness, on je i temeljna sastavnica online prisutnosti i bit će važan za daljnju gradnju brenda.

Nakon što smo definirali TOV i vizualni identitet u sklopu Social Media usluge, bacili smo se u izradu sadržaja za Facebook, Instagram, TikTok i YouTube. Osim izrade always on objava, sklopili smo suradnje s influencerima, organizirali nagradne natječaje, izradili poklone za nagradne natječaje, organizirali snimanja i još mnogo detalja koji su stavili točku na “i” za cjelokupnu strategiju.

Zadnji korak bio je i oglašavanje sadržaja na Meta platformama, praćenje te optimizacija kampanje.

Launch

We’re live! Pogledajte kako su izgledale objave!

Jesmo li uspjeli ostvariti sve postavljene KPI-jeve?

Naravno! I to u roku od 5 mjeseci!

Pogledajte niže u kojem postotku smo premašili postavljene ciljeve za digitalni marketing i izgradili temelje za prepoznatljivost brenda.

KPIOstvareni rezultati u odnosu na postavljene ciljeve
Doseg+37%
Impresije+78%
Interakcije+1,000%
Stopa interakcije+700%
Pratitelji+101%

Želite li i vi kampanju o kojoj će svi pričati?

Leonardo media

Leonardo media

Društvene mreže