Ovo nije još jedna lovačka – uspjeli smo bez puno priče

Da sreća prati hrabre, znamo već odavno, ali izgleda kako i oni opijeni (idejama) imaju svoju amajliju. Rekli bismo – klin se klinom, a ideja idejom – ili je to samo mit?

Naši glavni protagonisti – majstor nad lovcima, bizarni vrtlar i pjenušavi šampion, inspirirali su nas za stvaranje novih remek-djela. Ipak, nije sve med i mlijeko, nešto je i žestoko. Ovaj trio hvata gotovo sve poglede, a mi smo im osigurali još bolju vidljivost.

Drugim riječima, pomogli smo im unaprijediti komunikaciju na prodajnim mjestima. Osmislili smo kreativne i uočljive promotivne stalke ili, kako je to prikladnije nazvati, prijestolja koja ćete poželjeti imati i u vlastitom domu. Od kratkih rokova mnogima se ledi krv u žilama. Međutim, naš produkcijski tim u takvim uvjetima pliva kao riba u vodi. 

Majstor nad lovcima neće puknuti ispod nule

Postoji legenda o Majstoru nad lovcima koji preživljava temperature ispod nule i neće puknuti ni na temperaturi od -18º. To može zahvaliti kombinaciji od 56 različitih biljaka, ali i tajnom sastojku.

Rođen je u radničkoj obitelji Mast 1935. godine u Njemačkoj. Već je u svojim počecima bio poznat kao pokretač zabave među plemenitim ljudima, zbog čega je pretežito boravio na ogromnim imanjima. Premda je bio poznat i kao iscjelitelj, najviše je volio davati snagu lovcima, a sve to zahvaljujući legendi o grofu Hubertu – zaštitniku lovaca.

Jednom davno grof Hubert, šetajući svojim imanjem, u daljini je ugledao jelena, a iz rogova životinje odzvanjao je čudan sjaj.

Riječ je o najboljem i najpoznatijem biljnom likeru širom svijeta – Jägermeisteru. Iako oštar na jeziku, ovaj jedinstveni biljni liker zaista zaslužuje adekvatno prijestolje.

Fast forward na danas – naš production tim, uz podršku kreativnog odjela, osmislio je funkcionalne, a uočljive promotivne stalke za klijenta G3 Spirits koji su osigurali još bolju vidljivost za brand Jägermeister.

Bizarni vrtlar začetnik je inovativnih craft ginova

Znate li priču o bizarnom vrtlaru?

Priča ne počinje 1886. godine kada je osnovana destilerija whiskyja Grant & Sons već stotinjak godina kasnije kada je ista ta destilerija počela proizvoditi najpoznatiji gin na cijelom svijetu. Riječ je o ginu koji je ime dobio po omiljenom vrtlaru unuke osnivača Williama Granta – Janet Sheed Roberts. Taj je vrtlar bio ekspert za ruže, a za mladu Janet vjerojatno i više od vrtlara. Tako su ruže postale glavni simbol tog najpoznatijeg gina – začetnika inovativnih craft ginova. Neobično?

Bizarnog vrtlara, poznatijim pod nazivom Hendrick’s, opisuju s The most unusual, zato što s razlogom opravdava tu krilaticu. Čak je i ambalaža nesvakidašnja i neuobičajena, a inspirirana je bočicama iz viktorijanskog doba. Upravo ta prepoznatljiva boca s bijelim rombom neizbježna je dekoracija svih hotspotova.

Priča je prilično bajkovita, a inspirirala nas je stvoriti čudesnu krletku koja budi znatiželju baš kao što ju je i ovaj bizarni vrtlar budi među milijunima ljudi. Drugim riječima, stvorili smo promotivni stalak koji je profinjen i snažan, naizgled jednostavan, ali prošaran romantičnim detaljima koji mu ulijevaju osobnost. Uz to smo ga posuli i ružama, a sat je detalj koji dodatno naglašava kako je uvijek GIN O’CLOCK!

Pjenušavi šampion s daškom svježine i voćnosti

Početkom 20. stoljeća, u španjolskoj pokrajini Kataloniji, rođen je pjenušavi šampion poznat svijetu pod nazivom – Freixenet.

Ovaj prestižni pjenušac s daškom svježine i voćnosti te delikatnih aroma karakterističnih za pjenušce odličan je izbor za ljubitelje reskog pjenušavog vina s izraženim karakterom, a zbog svoje pitkosti, specifičnih mjehurića i mediteranskog štiha savršen je i za svakodnevnu konzumaciju.

Vlasnici vinarije Freixenet, obitelj Ferres, predani su u svojoj namjeri da njihova cava bude u središtu proslave svakog lijepog trenutka u životima njihovih potrošača uz moto #CelebrateLaVida, koji slavi mediteranski duh.

Riječ je o jedinstvenom spoju tradicije, iskustva i ugleda u kristalnoj boci ispunjenom čarobnim mjehurićima što nas je inspiriralo i na stvaranje pozlaćenog stalka. Polazišna ideja je bila dodatno naglasiti taj pjenušavi luksuz u čaši koji je nam je svima, s vremena na vrijeme, prijeko potreban.

Preostaje nam samo reći – PROST! CHEERS! SALUD!

Mi smo, nakon što smo odradili zadatak (i to čak prije roka), uronili u svijet zasluženog odmora, a dan poslije nas je uhvatio bizaran mamurluk izazvan s ova tri velikana – jednostavno smo bili opijeni dobrim idejama!

I tako završava naša epska priča o pijanoj produkciji promotivnih stalaka.

Leonardo media
Društvene mreže