PREVIŠE JE PREVIŠE: Kako smo pripremili kampanju o DOP-u?

Kada smo dobili brief od našeg klijenta Hrvatska Lutrija da Mjesec borbe protiv ovisnosti obilježimo zabavnom kampanjom o DOP-u, pri tome mislimo na društveno odgovorno priređivanje igara na sreću, jednostavno nam je bilo previše izazovno ne prihvatiti ovaj zadatak. Ovisnost je već desecima godina ultimativna društvena tabu tema i krimen za kojeg mnogi društveni elementi smatraju da ne bi trebalo biti pod kišobranom i zaštitom istog tog društva. Zapravo je riječ o ”vrućem krumpiru” koji može pogoditi bilo koga.

Sve je započelo dugotrajnom olujom mozgova

Nakon primitka inicijalnog briefa  ”želimo nešto zabavno, s jarkim bojama i fora natpisima za društvene mreže, a da pri tome naglasimo važnost odgovornog igranja”, voditelj projekta okupio je tim i krenulo je mozganje kako ovu tabu temu predstaviti na zabavan način. Kao vodilju za kreiranje kampanje imali smo deset pravila odgovornog igranja igara na sreću, među kojima je prvo pravilo ujedno i polazišna točka našeg kreativnog koncepta. Nakon dugotrajnog brainstorminga, ideje su jednostavno krenule jedna za drugom. Neke su bile čupave, neke su se rimovale, neke su bile aman taman, a neke su imale domino efekt. Jednostavno ih je bilo previše! I tako je nastala naša kampanja…

Od slona do balona: Bila je to ljubav na prvi claim

Nakon brojnih ideja i kreativnih koncepata, kao krovnu poruku DOP kampanje odabrali smo „PREVIŠE JE PREVIŠE“ baš zato što se sve ovisnosti, pa tako i ona o igranju igara na sreću, razvijaju kada ljudi pretjeruju u onim aktivnostima zbog kojih im se u mozgu povećava koncentracija hormona sreće. Isto je bio slučaj s cijelim našim timom – od dizajnerice koja je gotovo bez prestanka radila na vedrim i duhovitim vizualima, preko copywritera kojega smo jedva zaustavili da prestane izbacivati dodatne popratne poruke, do voditelja društvenih mreža koji je nestrpljivo iščekivao postavljanje same kampanje.

Sve ima svoje granice (ili možda nema?)

Igre na sreću zabavno je igrati, isto kao što je i puhanje balona od žvakaće gume zabavno (prisjetite se ako ste zaboravili), ali zapamtite – ako pretjerate s puhanjem, balon jednostavno pukne. Drugim riječima, sve ima svoje granice. Iako to nije slučaj i s ovom kampanjom! Isprva je sve bilo zamišljeno isključivo kao kampanja na društvenim mrežama, ali se ideja toliko svidjela klijentima da su odlučili postaviti billboarde po čitavoj Hrvatskoj i osvijestiti igrače o odgovornom igranju. Zadovoljni mi, zadovoljan i klijent!

Leonardo media
Društvene mreže