Pametni telefoni naša su svakodnevnica. Vjerojatno većina ljudi provodi i previše vremena gledajući u njihove zaslone. Više nitko ne pamti brojeve telefona, niti pokušava zapamtiti neki dogovor ili obaveze. Svi zapisuju podsjetnike u telefon koji, sve više, pamti umjesto nas. Zato smo element mobilnog podsjetnika iskoristili kao glavnu inspiraciju za novu kampanju Zagrebačkog holdinga i Čistoće.
Taj vizualni element iskoristili smo kako bi građane svakodnevno podsjećali na usluge Čistoće, dodatno ih informirali o njima te naglasili njihovu osobnu ulogu i odgovornost pri zbrinjavanju otpada.
Podsjetnike smo spojili s motivima koji jasno predstavljaju definirane teme i usluge. Odabrali smo jednostavne, ilustrativne prikaze jasne simbolike, dok su jaki koloriti pridonijeli velikoj vidljivosti vizuala. Cijelu kampanju dodatno smo povezali i zaokružili porukom – Učinimo više za sebe i svoj grad!