Sofija

Jesi li i ti #JačaNegoŠtoMisliš?

Sofija

Kako kreirati pozitivnu i društveno osviještenu komunikaciju s naglaskom na jačanju samopouzdanja i glasa zlostavljanih žena, a da pri tome izbjegnete stereotipne feminističke parole i prikaz šljive ispod oka? Uz Ljerku i Sanju iz Udruge za zaštitu i promicanje ljudskih prava Sofija lako!

Već nakon našeg prvog održanog sastanka, snažno smo vjerovali u uspjeh projekta, a Nacionalna kampanja osnaživanja žena Sofija, inspirirana mladom Sophie Magdalene Scholl, od samog početka uvodi promjene s ciljem osnaživanja i osposobljavanja žena za aktivnije sudjelovanje na tržištu rada kroz besplatne radionice te savjetovanje radi poticanja samopouzdanja, osobnog razvoja, pružanja podrške i osnaživanja nezaposlenih i zlostavljanih žena.

Snažan vizualni identitet i afirmativna komunikacija, osigurali su veliku prepoznatljivost u medijima, a podršku je pružila i glazbenica Mirela Remi Priselac. Samom uspjehu kampanje najbolje svjedoče pozitivna iskustva žena koje su prisustvovale radionicama, a više o tome možete saznati na: www.sofija.hr

Klijent:

Udruga Sofija

Zadaci:

vizualni identitet, web design, copywriting, social media, brand ambasador, content

Category:

Leonardo media

Leonardo media

Društvene mreže