Kada smo dobili zadatak brandirati prodajno mjesto za bizarnog vrtlara, zasukali smo rukave i krenuli u akciju.
Bizarnog vrtlara, poznatijim pod nazivom Hendrick’s, opisuju s The most unusal, zato što s razlogom opravdava tu krilaticu.
Čak je i ambalaža nesvakidašnja i neuobičajena, a inspirirana je bočicama iz viktorijanskog doba.
Upravo ta prepoznatljiva boca s bijelim rombom neizbježna je dekoracija svih hotspotova.
Cijela priča o ovom bizarnom vrtlaru, inspirirala nas je stvoriti čudesnu krletku koja budi znatiželju baš kao što ju i on budi među milijunima ljudi.
Stvorili smo promotivni stalak koji je profinjen i snažan, naizgled jednostavan, ali prošaran romantičnim detaljima koji mu ulijevaju osobnost.
Dodatno smo ga ukrasili i ružama, kao i satom koji naglašava kako je uvijek GIN O’CLOCK!
Hendrick's Gin
Production, POS materials, BTL marketing, content, interior design