
Kako je stogodišnjak dobio mladenački sjaj?
Na stolu nam se našao izazovan i zanimljiv zadatak: gospodin Braun slavi 100. rođendan i želi digitalnu kreativu koja će ga predstaviti mlađim potrošačima na tržištu i spojiti dobar dizajn, kvalitetu i njihova očekivanja.
Kako jedan takav brend približiti mlađoj populaciji koja cijeli život od roditelja, baka i djedova sluša o „njemačkoj kvaliteti“ koja nema premca? 100 godina dobrog dizajna odlučili smo upakirati u kampanju prilagođenu mlađim potrošačima koji cijene kvalitetne i cool proizvode.
Za početak smo sjeli i razmislili: brijaći aparati – brijanje – brijači. Što je zajedničko ovim pojmovima, a istovremeno je cool, zanimljivo i jako efektno?
Naše rješenje se samo nametnulo: brijači. Brijači kao imenica muškog roda koja označava aparate za brijanje i šišanje i brijači kao cool, zabavni i urbani frajeri. Tako smo došli do ideje da kreiramo microsite brijaci.hr. Upečatljivi vizuali i copy stvaraju priču o brijaćim aparatima, razvoju Braunovog dizajna i legendama koje okružuju bradu.
Kako bismo privukli pozornost na proslavu rođendana, odlučili smo se za kreativni natječaj kojim ćemo izabrati najboljeg brijača u gradu. Potrebno je nominirati muškarca koji je najbolji brijač u gradu i koji će za nagradu dobiti najbolji brijač u gradu. Pomalo zvuči kao Inception, zar ne? Dakle, pobjednik dobiva limited edition Braun brijaći aparat, a osoba koja je nominirala pobjednika osvaja Braun limited edition epilator.



Ali, kako kaže reklama, to nije sve! Paralelno pokrećemo i natječaj za najstarijeg brijača u gradu. I ne, nije ono što mislite! Tražimo najstariji Braun brijaći aparat koji još uvijek radi, a vlasnika najstarijeg brijača u gradu nagrađujemo s najboljim brijačem u gradu (aparatom, ne osobom!).
Iskoristivši moć društvenih medija, uskoro smo zatrpani prijavama za oba natječaja. Korisnici društvenih mreža komentiraju objave i u njima označavaju i pozivaju prijatelje i obitelj da se prijave na natječaj. U tom trenutku dobivamo 3 stvari: povećanje broja korisnika, jačanje odnosa s postojećim korisnicima i promociju brenda.



I ono što je otpočetka bio cilj: našem stogodišnjaku smo podarili mladenački sjaj i privukli ciljane korisnike koji sudjeluju u natječaju, postavljaju pitanja o proizvodima i zainteresirani su za kupnju proizvoda.
Zaokružimo priču!
Prikupili smo preko 100 korisničkih prijava, a sama kampanja ostvarila je doseg od gotovo 500.000 jedinstvenih korisnika. Uz to, povećan je angažman korisnika na društvenim mrežama za gotovo 20% više u odnosu na prosječan angažman korisnika, a kampanja je dovela i do organskog povećanja broja fanova.
Sve u svemu, izbrijali smo dobru šemu!